söndag 29 juli 2007

Liten presentation

Kanske borde presentera mig lite bättre. Jag heter Jessica men heter oftast LittleLady på webben. Ett namn som hängt med sen dottern var liten (kallade henne Lilla Damen) och som sen blev mitt pokeralias. Numera har jag sällan tid med poker även om det blir nån sittning då och då.

Jag är 29 år och bor i Hallstavik med man och tre barn. De är 4, 3 och 1 år. Man skulle kunna tro att jag har fullt upp men så är inte fallet. Jag har väldigt snälla barn som förstår att deras mamma måste få pyssla en massa ;) Dessutom är jag hemma just nu på grund av min psoriasisartrit. Pyssel är min terapi och chans att tänka på något annat än värk och sånt strunt. Har ännu inte förlikat mig vid tanken på att jag inte kan göra allt som huvudet vill...

Just nu drömmer jag om en egen webbutik och att få göra om inne på kontoret och måla om i vardagsrummet. Har alla idéer klara i huvudet och det kommer att bli såååå bra! Vissa saker kräver dock lite mer övertalning på maken... Han ser allt i 90-gradiga vinklar. Visst är jag ett fan av rätvinkelhet men lite skoj måste man få ha.

Inga kommentarer: